DE CE ACIBADEM

DE CE ACIBADEM

Un ECOSISTEM care stabilește un standard în lumea serviciilor de asistență medicală…

Acıbadem și-a început călătoria în domeniul serviciilor de asistență medicală ca un mic spital de cartier într-un district din Istanbul/Turcia. Astăzi, Acıbadem este un super brand care și-a asumat locul de drept în rândul liderilor mondiali din domeniul sănătății, cu 21 de spitale, 13 clinici ambulatorii și companii de servicii de asistență. Dezvoltarea rapidă a Acıbadem a dus la semnarea unui parteneriat comun cu IHH Healthcare în 2012 care ne-a permis să facem parte din al doilea cel mai mare lanț de asistență medicală din lume.

Obiectivul nostru de a ne extinde modelul în străinătate a început în 2011 cu Spitalul Acıbadem Sistina din Skopje, Macedonia. Este urmat de achiziția grupului Tokuda și City Clinic Group dinn Bulgaria în 2016. Odată cu această achiziție, Acıbadem Healthcare Group a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale din Bulgaria. Cel mai recent, modelul nostru s-a extins odată cu lansarea, în 2017, a Centrului Medical Internațional Acıbadem din Amsterdam, care are o suprafață interioară de 5.000 de metri pătrați. Investițiile noastre internaționale au dus la includerea a 4 spitale și a 5 clinici ambulatorii.

Servicii de sănătate integrate, competitive la nivel mondial

În afară de spitale și clinici ambulatorii, Acıbadem Healthcare Group oferă un model la nivel mondial prin ecosistemul său special de asistență medicală. Acest ecosistem include diferite instituții de asistență medicală și o universitate. 

Universitatea Acıbadem formează studenții din domeniul sănătății pentru a deveni viitori profesioniști folosind programe educaționale dinamice și contemporane, cu o echipă didactică puternică.

La Acıbadem, instituțiile de asistență medicală fac toate eforturile pentru a putea îmbunătăți continuu experiența pacientului. Acıbadem Project Management dezvoltă proiecte la cheie pentru spitale noi. Acıbadem Labmed, Labvital, LabCell oferă, în cadrul rețelei de laboratoare, o gamă largă de servicii, incluzând patologie, controlul alimentelor, celule stem și banca de sânge prelevat din cordonul ombilical. Acıbadem Technology dezvoltă și îmbunătățește programele informatice interne, inclusiv „Sistemul informatic al spitalului”. APlus abordează cerințele de igienă și catering din spitale, iar Acıbadem Mobile oferă servicii de urgență și îngrijire la domiciliu în afara spitalelor.

Furnizarea de servicii compacte în centre de excelență

Toate spitalele din cadrul grupului care îndeplinesc standardele globale ies în evidență și prin centrele de excelență. 11 centre pentru cancer (chirurgicale, de radioterapie, de chimioterapie), 16 centre de îngrijire cardiacă (cardiologie pediatrică și adultă și chirurgie cardiacă), 13 centre de fertilizare in vitro, 10 centre de transplant de organe (ficat, rinichi, măduvă osoasă), 9 centre pentru coloana vertebrală, 1 Centrul de medicină sportivă acreditat de FIFA și 6 centre de chirurgie robotică se numără printre centrele acreditate și calificate la nivel național și internațional datorită echipamentelor tehnologice avansate și experților cu experiență semnificativă în propriile domenii. 

Obiectivul principal în turismul medical

În fiecare an, mulți pacienți din diferite părți ale lumii călătoresc în Turcia pentru a primi tratament și preferă Acıbadem Healthcare Group care oferă servicii folosind cea mai avansată tehnologie din întreaga lume și echipe de experți care îndeplinesc standardele internaționale de calitate. 

Pentru comoditatea lor, Centrul Internațional de Servicii pentru Pacienți a fost conceput ca un centru unic de servicii și sprijină fiecare pacient din ziua primei solicitări până la momentul în care pacienții se întorc în țara natală. Odată ce pacienții internaționali aleg să vină în Turcia pentru tratament, aceștia pot primi cu ușurință planurile de călătorie și tratament de la birourile de informații Acıbadem. Până acum, Acıbadem a lansat 28 de birouri de informare, care sunt situate în 18 țări și 28 de orașe din afara Turciei. Pacienții internaționali vor fi primiți cu căldură la ghișeul nostru Health Point, după ce vor ajunge la aeroportul din Turcia. Pacienții pot aștepta și pot folosi wifi până la următorul zbor. Pacienții noștri vor fi transferați direct la hotel sau la spital prin mijloace private de transport. La ghișeele noastre Health Point, situate în spitale, traducătorii noștri vor primi pacienții și îi vor susține pe tot parcursul tratamentului în 20 de limbi diferite. 

×
Căutare