INFORMAȚII VIZITATORI

Informații pentru vizitatorii internaționali

Vă mulțumim pentru că ați ales Acıbadem Healthcare Group pentru tratament. Mai jos găsiți informații utile pentru parcursul tratamentului:

  1. Programările și aranjamentele de călătorie trebuie efectuate prin intermediul agenților noștri autorizați. Vă rugăm să informați în avans birourile noastre dacă efectuați orice alte programări medicale sau non-medicale pe timpul șederii.
  2. Vă rugăm să verificați cu atenție valabilitatea documentelor de călătorie (pașaportul trebuie să fie valabil cel puțin 6 luni de la data intrării în Turcia; de exemplu, dacă ajungeți în ianuarie, pașaportul trebuie să fie valabil până cel puțin in iunie-iulie). Nu suntem responsabili de furnizarea documentelor necesare cu privire la intrarea sau ieșirea din țară.
  3. Vă rugăm să verificați diferența de fus orar dintre țări înainte de a face planuri de călătorie.
  4. Moneda din Turcia este lira turcească și, la sosire, puteți schimba EUR sau USD în lire.
  5. Biletul de avion trebuie să fie unul flexibil. Există mereu posibilitatea apariției unei noi analize sau proceduri și, prin urmare, acest lucru vă poate prelungi șederea în Turcia. În asemenea cazuri, contăm pe înțelegerea dumneavoastră deplină.
  6. Dacă este nevoie de un scaun cu rotile, contactați compania aeriană. Companiile aeriene au un serviciu gratuit pentru scaune cu rotile pe care îl puteți folosi.
  7. Asigurați-vă că toate documentele medicale sunt traduse în engleză. Vă rugăm să verificați anexele pentru cerințe specifice pentru operații.
  8. Vă rugăm să ne trimiteți detaliile de zbor cu două zile înainte de plecare pentru a putea să organizăm transferul și cazarea pentru dumneavoastră și însoțitori. Dat fiind că este necesară înregistrarea pașaportului și a buletinului pentru fiecare pasager în sistemul Ministerului de Afaceri Interne, vă rugăm să trimiteți o copie a pașaportului înainte de plecare.
  9. Dacă alegeți să vă ocupați personal de cazare, vă rugăm să alegeți opțiuni în apropierea spitalului în care veți primi tratamentul. Vă rugăm să verificați amplasarea cazării alese cu agenții noștri deoarece serviciul gratuit de transfer nu acoperă anumite zone.
  10. Dacă este necesar un transfer cu ambulanța aeriană, este permis doar un însoțitor, în funcție de capacitatea ambulanței aeriene și numărul personalului medical.
  11. Dacă este necesar transferul cu ambulanța, este permis doar un însoțitor, în funcție de capacitate și de numărul personalului medical. Dacă aveți mai mulți însoțitori, vă rugăm să contactați agenții noștri în avans. Dacă există disponibilitate, vom organiza noi transportul. În cazul în care nu sunt suficiente locuri, însoțitorul este rugat să se organizeze pe cont propriu.
  12. Costul estimat al tratamentului va fi plătit în întregime (100%) prin transfer bancar, card de credit sau în numerar înainte de începerea tratamentului. Vă rugăm să verificați înainte de efectuarea transferului bancar sau a plății cu cardul de credit pentru a evita taxe suplimentare. Vă recomandăm să faceți transferurile bancare din țara dumneavoastră de origine.
  13. Atunci când ajungeți în Turcia pentru tratament, vă recomandăm să obțineți un număr de telefon local sau să aveți la dispoziție numărul personal cu posibilitate de apeluri internaționale pentru a vă putea contacta pe parcursul șederii în Turcia.
  14. Este foarte important SĂ NU PĂRĂSIȚI CLĂDIREA AEROPORTULUI și să ajungeți la ghișeul Acıbadem Health Point imediat după aterizare.
  15. Dacă aterizați pe Aeroportul ISTANBUL (IHL), după ridicarea bagajelor, identificați ieșirea dintre benzile de bagaje nr. 14 și nr. 15. Când ieșiți pe poartă, faceți stânga și mergeți tot înainte până vedeți ghișeul Acibadem Health Point pe partea stângă.
  16. Dacă ajungeți la Aeroportul Sabiha Gökçen (SAW), după ce vă ridicați bagajele, identificați ieșirea. După ce ați trecut de poarta de ieșire, faceți stânga și mergeți tot înainte până vedeți ghișeul Acibadem Health Point pe partea stângă.
  17. Organizăm, pentru dumneavoastră, transferuri gratuite la/de la aeroport, hotel și spital. Vă informăm că pot apărea întârzieri din cauza traficului sau a distanței dintre hote și spital. Vă rugăm să verificați în avans programul de transfer și să ne anunțați dacă există inadvertențe.
  18. Dacă vreunul din însoțitori pleacă la o dată diferită de cea a plecării dumneavoastră, vă rugăm să contactați în avans agenții noștri. Dacă este posibil, vom organiza noi transportul. Dacă totul este rezervat, însoțitorul este rugat să organizeze transportul pe cont propriu.
  19. Când ajungeți la spital, mergeți la ghișeul International Patients Health Point și întrebați de traducător. 
  20. Serviciile de traducere între orele 08:00 și 18:00 sunt gratuite în cadrul spitalului. Traducătorul vă va însoți la consultații și analize. Vă informăm că traducătorul nu va fi cu dumneavoastră tot timpul datorită faptului că acesta deservește și alți pacienți. Traducătorii și agenții noștri nu vor putea să furnizeze servicii de traducere în afara spitalului. Dacă aveți nevoie de ajutor în afara orelor de lucru, vă rugăm să contactați agenții de la sediul central.
  21. Serviciile de transport și traducere sunt gratuite. Translatorii și personalul de transport nu au voie să primească bacșișuri sau cadouri. Vă rugăm să nu oferiți bacșișuri sau cadouri, un simplu „Mulțumesc” va fi extrem de apreciat.
  22. În timpul consultației, vă rugăm să întrebați medicul tot ce vreți să aflați. Pregătirea întrebărilor în avans poate facilita acest proces.
  23. În cazul în care medicul solicită analize de sânge, PET CT sau altele, vă rugăm să întrebați translatorul despre cerințele de dinainte și de după analize, cât și despre prețul serviciului.  
  24. Am vrea să vă reamintim că opinia medicală primită în timpul consultațiilor ONLINE se poate schimba după consultația în persoană. Doctorul vă va furniza planul oficial de tratament după consultație și/sau după finalizarea analizelor și examinărilor solicitate.
  25. La finalizarea tratamentului, toate rapoartele medicale, imaginile radiologice, facturile și alte documente medicale vă vor fi furnizate la externare. În cazul în care lipsește vreun document, vă rugăm să contactați translatorul câtă vreme vă aflați încă la spital. 
  26. Toate rapoartele medicale vor fi în turcă și traduse în engleză, dacă preferați această versiune. Nu pot fi furnizate rapoarte medicale în altă limbă decât engleză.
  27. Vă informăm că analizele patologice ale probelor de biopsie pot dura între 10 zile și 3 luni, iar rezultatele testelor genetice sunt raportate într-un interval de 1-3 luni. Dacă situația e urgentă, medicul poate începe tratamentul pe baza diagnosticului preliminar. Tratamentul ulterior poate fi modificat în funcție de rezultatele examinărilor patologice și/sau ale testelor genetice.
  28. Dumneavoastră și însoțitorul aveți mereu dreptul de a refuza tratamentul propus. În acest caz, dumneavoastră sau tutorele legal acceptați toate responsabilitățile ce decurg din acest fapt și semnați un formular de refuz înainte de externare.
  29. Dacă este necesară o programare de control, vă rugăm să informați agenții noștri direct pentru ca aranjamentele de tratament și călătorie să se efectueze din timp.

IMPORTANT: Toate procedurile cu privire la diagnosticul și tratamentul dumneavoastră, cât și toate medicamentele și materialele necesare vor fi acoperite în incinta Acibadem. Dacă un medicament, material sau serviciu nu este disponibil în spitalele noastre, conducerea spitalului va face demersurile necesare pentru serviciul, medicamentul sau materialul solicitat. În cazul în care sunteți îndrumat/ă către alte locuri din afara Spitalului Acibadem, vă rugăm să trimiteți un email de notificare la adresa international@acibadem.com sau să sunați la numărul de call center oficial al Acıbadem +902165444664 și să vorbiți personal cu directorul spitalului. Reclamațiile și comentariile dumneavoastră sunt tratate cu seriozitate de conducerea Acıbadem Healthcare Group.

TRATAMENTE

TEHNOLOGII

ACIBADEM

×
Căutare